Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Inköpet - i söndags

Av anneli anderssoN' - 21 april 2011 23:26

Som jag skrivit tidigare har jag köpt mascara Volume million lashes, har testat den än så länge & den är jätte bra. Den rekommenderas om man vill ha långa ögonfransar & inga klumpiga.



Och min rosa randiga tröja, 'såkallad magtröja' fastän den täcker magen. Är storm förtjust, jätte slapp & härlig.

    Även denna ursnygga ring blev ett köp, tyckte illa om den från början..men när den väl sätts på fingret, då är man bara tvungen att ha den.

 
 
in the air '

in the air '

23 april 2011 15:46

var köpte du allt detta?
älskade verkligen infot oh dom!

http://glossylips.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anneli anderssoN' - 5 juni 2011 22:22

fotoplace.blogg.se är det som gäller!Min blogg är fixad å klar nu, men tack för den här tiden på partypuff.. ni läsare har varit underbara! Ångrar ingen sekund som jag tagit mig tid å blogga, men tänker ialla fall testa på blogg.se nu. Hoppas ni läsa...

Av anneli anderssoN' - 9 maj 2011 19:24


Min uppdatering är nog den sämsta förtillfället, för jag försöker göra en blogg på blogg.se men är de någon som kan hjälpa till med att lägga in headern? För min header är klar! Den är inspierad av lite mode & en del systemkamera bilder. Designa de...

Av anneli anderssoN' - 4 maj 2011 19:53


Rubirken avslöjar, jag ska byta till blogg.se nu :(Lämnar bloggplatsen.se ,& jag håller på med en header nu. Varför? Jo för att nu när jag fått min systemkamera, skulle jag vilja göra en helt NY blogg, men NYA bilder. Nämligen så avslöjar jag allt ...

Av anneli anderssoN' - 1 maj 2011 11:15

YES ! Äntligen ska jag få min systemkamera ! Har längat & sparat så himla länge, känns det som. Pappa & jag gjorde en deal igår kväll, vi hittade en jätte bra Canon Systemkamera, för ungefär 5000 ;-  Jag bidrar med 2000 kr, det är riktigt mycket fa...

Av anneli anderssoN' - 30 april 2011 18:45

Äntligen valborg. Brukar egentligen inte fira valborg ju, men brukar kolla på majålet. Förra året tittade jag inte, var sjuk men familjen stack ändå dit & tittade. Men tyckte att det ändå inte var någon idé, för det regnade. Detta årets valborg, blir...

Presentation


- Galet skruvat liv, men det är bara min vardag jag berättar om.


FrågerutaN

110 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Type in your language

Bloggsvar - vid privata frågor.

partypuffs frågesida

Senaste besöket


Ovido - Quiz & Flashcards